torsdag 26 april 2012

skit väder

Vaknade av att en varm och en gosig gosse kröp ner i sängen. Myste en stund och sedan klev vi upp och frukost tillsammans alla gossarna och jag.....till jobbet en sväng innan man ska få behandling igen....känner mig piggare idag så skönt. Igår var en skitdag hade ingen söut med något....letat fram en engelska b bok o beställt naturkunskap A boken. På måndag börjar pluggandet. Men först ska jag på tjejmiddag hos Mikaela. Blev så glad övet samtalet igår...det är ju iinte ofta man gör något sådant nu för tiden.....annat var det förr...då var det partyn jämnt i södertälje bla hos sötaste fina Sina....det var tider det...hihihi...nu ska jag städa lit eller röja på ren svenska...det passar i detta skitväder. Ikväll tänkte jag börja träna igen...man mår så bra när man rör på sig.....ha det gott i skitvädret....chiaoooo

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar