fredag 4 december 2009

Mysstund!

Lilleman och jag kurade ihop oss i soffan under en filt och tittade på " ice age" nu på morgonen när grabbarna gått till skolan....jag men en kopp kaffe och Isak med sin sköldpadda....det var så mysigt...tände en massa härliga doftljus...vi myste i lugnet...sedan var det bara att kavla upp ärmarna och börja röja upp lite här hemma.Jag blir galen av att de andra inta kan plocka upp efter sig....någon har en klädhög på golvet sedan ca 4 veckor..först tänkte jag INTE plocka upp den men när vederbörande inte anser att de e hans så tar jag upp men lägger ALLT i en hög i hans garderob....absolut inte sorterat...och ibland verkar det vara så svårt att få smutstvätten i tvättkorgen..bättre att lägga bredvid..men vad tråkigt...då har man inga rena kläder att ta på sig....och kom inte till mamma och gnäll!!! Nehej nu har jag väl gnällt färdigt för den här gången hihihihihihihi...har så mycket att längta till. mamma och stora syster kommer ikväll...lillesyster kommer nästa vecka och jag och Åsa ska på after dark nästa år.....superskojsigt.....ha det gott.....chiaooooo

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar