fredag 18 juni 2010

Regn o rusk


Men nu tror jag änglarna får sluta att lätta på trycket...det har ösregnat sedan igår kväll och inte ser det ut som om det finns någon ljusning av det hela...skulle inte säga något om det var varmt men 7 GRADER!!!! är väl ingen direkt sommartemperatur.....hoppas bara det kommer lite värme snart iallafall..
Då har man börjat på nytt jobb då....trivs kanoners....bra arbetstider men med helger igen då men det gör inte så mycket att jobba helg, för då jobbar jag hela helgen från 7.30-10.30 hem en stund och sedan 15.45-21.45..och jabbar jag helg kan jobba hela dagen ändå ...jag jobbar inte så många helger med ett schema som detta.Och väldigt trevliga arbetskamrater, en del känner jag från gossarna fotboll (andra mammor)och nu får man känna lite nya, alla väldigt lättsamma och trevliga...Nya jobbet ja....inom hemsjukvården (ASIH) här i krokom, det tar 5 min att promenera dit och det är ju skillnad från 6 mil enkelresa till Kaxås...och chefen verkar supertrevlig, min fd kunde ju ringa på helgen vid vilken tidpunkt som helst för att se om jag planerat ordentligt till veckan...på helgen!!!! när man är ledig med familjen....suck så kan inte jag jobba..är jag ledig så är jag ledig ...nu har jag ledigt i helgen och börjar kl 15.45 på måndag....trevligt. Och till midsommarhelgen kommer mamma och pappa och lilla Smila upp till Vigge...det var så himla länge sedan nu..i november....hoppas solen tittar fram och med lite värme....På söndag börjar jag med fotboll igen med KD/55-mammorna..ska bli så himla kul att börja igen...hoppas mitt korsband klarar det(not=då blir jag opad hihihihi) och man får röra på sig igen..saknar min systeryster som jobbar på Kreta nu på sunwing resort...tur för henne att hon kommer hem till Ladies night!!! i oktober iallafall..för att sedan fara iväg igen :)Nähä duscha och smörja lilleman som har vatt koppor för att titta på fotbollsvm en stund innan ögonlocken går ihop,ska försöka bli bättre på att skriva här....Må så gott tills jag skriver igen......CHIAOOOOO!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! <3 <3 <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar