måndag 26 mars 2012

Ny vecka nya tag

Jaha ännu en helg till ända...tyvärr i sjukdomstecken. Fick en hel massa utslag förra söndagen som bara blev värre o värre...fick tillslut tid på HC men de remitterade mig till HUD på lasarettet...som tog en massa prover mm som i sin tur visade att jag var en vandrande bakteriehärd....antibiotika att svälja och smörja men kliandet fortsätter ändå...Så det blidde ingen Sundsvallsresa för oss men gossen var iväg och han hade kul ...tur att man inte var där för sista matchen avgjordes på straffar och MIN son är målvakt!!! behöver jag säga mer.....men han räddade två så de vann.....Natten som var fick man inte sova många timmar inte.....snorig och hostandes son (lilleman) och en kräkandes hund......Hon blev dålig när vi var i stugan igår......Och ute regnar det...fy f.n vad trist....Jag tänkte ta tag i mitt tränande denna vecka men nu när man har en läckande näsa och svidande hals så får vi se.......Kanske orkade inte kroppen med mer just nu ...droppen blev nog när älskade lilla mormor äntligen släppte taget fredagen den 16 mars kl 15:00 och fick komma till lilla morfar i himlen så den 5 april är det begravning få se om man kommer ner...nextjet har inga lediga flyg...sas har men då slutar notan på 3000 :- för mig....måste kolla med sj oxå......måste ju ut med självrisken på bilen efter idioterna som skulle göra inbrott och totalförstörde bilen....AAAAARRRRRRGGGGGHHHHH...men nu så ha en bra dag chiaoooooo

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar