måndag 6 april 2009

EN REGNIG DAG...................


Vaknade till en väldigt gråmulen och dyster dag.....regnet hängde i luften.
Lilleman fick vara ledig idag då han var såååååå trött i morse...
Fast det var en sån dyster dag så kände jag mig inte nere som man kan göra....
Jag kände mig(och känner mig)faktiskt lite som nykär......konstigt efter alla dessa år ...närmare bestämt 17 år..ja ni läste rätt i hela 17 år har man varit kär ,hehehehe,och man har fortfarande den där pirriga känslan i kroppen när man tänker på han med stort K !Visst ibland så har man väl en helt annan känsla när man tycker att allt är pest men som tur är så är inte det så ofta alls.Har pratat med många kära idag och ska försöka träffa några när vi (om) kommer ner till staden över påsk...har fått lov att bo i syster lägenhet så men så sa goaste Lotta att de kunde fixa plats till oss!!!Vi 5 hemma hos Lotta som är 6! personer....hon e så go hon!!!..hoppas morgondagen bjuder på bättre väder!!!Puss och CHIAO!!!!

1 kommentar:

  1. Visst e det underbart gumman!
    Ju äldre man blir och ju fler år man har haft tillsammans, desto kärare blir man;)

    SvaraRadera