torsdag 28 maj 2009

En liten röd fara........

Jaha då e man stolt ägare av en liten röd golf.....kände att 2 bilar nästan e ett måste här uppe när jag jobbar som jag gör.
Kollat på 7 bilar idag och den sista slog jag till på....2500:- fattigare men det kan det vara värt...jag och Isak for hem så stolta...Vilken fin bil vi fick av tanten mamma...tanten jo du typ 25 år...vad är då jag i hans ögon......vill nog inte tänka på det just nu...hihihihihi....men han e så go...ska vi gosa nu mamma? den frågan får man hela tiden:varför då? brukar ja fråga...-det var ju länge sen vi gosa mamma...får man till svar och ett litet huvuvd på sne med stora blå som tittar så bedjande.Mammas hjärta smälter så klart så typ 10 gosstunder under eftermiddagen....då kan man leva tills man e 1000 år och då blir jag gärna kallad tant...hihihihi..ska nu ut en tur med pärlan!!!! CHIAO!!!!! me love you all!!!

2 kommentarer:

  1. Åååå har du oxå en röd fara nu, hehe!
    va roolit!
    hahaha va lattjot barn är alltså!
    Massa pussar till lille isak från tant Sina!

    SvaraRadera
  2. E väl bara o vara nöjd sålänge som han faktiskt ber sin mamma om en stund gosande =)
    Får hoppas att ja får en liten som faktiskt vill gosa i många år innan h*n bestämmer sig för att vara för stor=))
    kram kram

    SvaraRadera