onsdag 17 oktober 2012

Härliga snöfall

Det är ju så underbart ute nu. Ett lager med vitt puder ligger överallt. Isak är sjuk så jag är hemma och vabbar. Hög feber och imorse vaknar han TIDIGT!!!!!....- ont i örat! Jaha som ett brev på posten igen då.....tid på HC kl 11.55 så får vi se vad d säger.......MEN Isak är inte glad, att han just han är sjuk när det snöar, det som han längtat efter heeeeela sommaren! Barn är ju så roliga. Idag står plugga på schemat...vissa verkar ju inte riktigt förstå det här med att man jobbar 70%, studerar på HELTID och har tre barn att ta hand om, att man inte riktigt har tid att flänga land och rike runt. Att läsa på distans på heltid TAR tid. MIN tid med familjen om jag inte kan läsa när jag tänkt. Men det verkar vara skillnad, om någon annan ( läs två andra) hade gjort det jag gör då hade det varit helt unikt och så duktigt av dem men nu är det ju bara lilla jag!!!!!!!
Nä ut med all negativ energi och in med den positiva....jag är frisk och har tre underbara barn och en underbar man, har mina vänner som jag vet finns där även om vi inte pratar varje dag/vecka.Har en väldigt nära vän som jag lärt känna här i Krokom och som står mig väldigt nära, med henne kan jag prata om allt och då menar jag allt.
Har ett videokonferensmöte idag kl 12.00-12.55 men jag kommer nog inte hinna vara med då isak ska till dr då.
Efter lunch och dr besök ska jag till gymmet med Helen.....JAG till gymmet!!!! Nu är det dax!! Ha det bra idag och var rädd om dina nära och kära.....för det är jag!!! Chiaooo

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar