torsdag 18 oktober 2012

Städdax

Herregud vad en familj kan röra till det ibland. Isak är ju sjuk och jag passar på att läsa och skriva när han vilar men jag såg golven idag......sh.t vad de ser ut o tv bänken och hua hua....det var lika bra att ta tag i det nu istället för att läsa då........hela vardagsrummet är nu dammfritt och golvet blänker så fint.....isak sur för han inte kunde höra tvn...men men nu är iallafall 1/6 av alla rum städade!!!! vill inte stå i helgen så man får ta det lite pö om pö.....
Strax en promenad med hunden och fixa gymkort!!
I morgon har jag två skriftliga som ska in så det är bara att sätta fart.....och nu något supertrist: all snö är borta....................................................:(  imorgon ska jag tatuera mig hihihihi...ta hand om dig och de dina chiaooooo

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar