onsdag 16 september 2009

Kärlek!

Jaha då var man kär igen då....träffade världens finaste, sötaste, gosigaste lilla Hilma i måndags.Hon är en liten blandning mellan strävhårig tax och Laphsa asso(tror det stavas så).Då var hon 6 veckor...och vet ni vad jag får henne!först som fodervärd och sen som övertag......maken vill inte ha en hund men är man som jag uppvuxen med vovve så känns det bara som om man måste ha en.....nu är ju Hilma en liten hund så även grabbarna grus klarar av att gå ut med henne....jag får hämta hem henne den 28 september....nu gäller det bara att övertyga maken om henne men jag vet att när han får se henne så kommer även han att bli kär!Jag känner bara att jag MÅSTE ha lilla Hilma....hon blir ju den enda dotter(hihihihihihihi)som jag får!Och jag känner att då kommer man ut ännu mer.........Åh lilla Hilma!

1 kommentar: