tisdag 29 september 2009

Vilken helg!!!!




Ojojojojojoj.....jag kan bara säga ojojojojojojojoj....har haft en helt galen helg med nära och kära iStockholm.....i fredags gick resan med sj...och den gick så fort...att från Östersund till Uppsala gick på ett nafs.....taxi till syster min.....var väl i säng runt 01.00...vi var ju tvugna att tjattra lite först...Sov länge länge på lördagsmorgonen...ända till halv tio...i med frukost oc sedan till min älskade farmor för lite klippning och fika...oj vad hon hade blivit gammal....men ändå lite pigg medans jag var där..sedan hem till lillsyrran och duscha och sminka fixa barret och sedan vidare mot storsyrran...där bjöds det på ännu mer vin och bubbel och smaskig tortillatårta...svågern skjutsade in till globen och sedan upp till sonja m gäng och lite drinkar på hotellrummet...och sedan in på globen och äta och sedan kom HAN! och de andra tre...Vilken man, vilken röst, vilken kropp.....Martin Stenmarck!!!!!hade en superkväll på globen och sedan vidare till Wallmans på efterfest där de även var med!!!!sova sova ända till kvart i elva...promis till syrran på fika och sedan få skjuts av svågern till T-centralen för vidare färd hem till Östersund och Krokom....lite burger king satt fint på tåget..blev hämtade av camilla man och skjutsad ända hem....visst hade jag det kanoners men längtade ändå efter familjen,,tänk att vara borta hemifrån en hel helg...Och i går fick vi hem vår lilla Hilma...så underbart sööööt...näha nu dax att gå ut tycker Hilma så in med lite foton på Mannen med stort M!
Vi synes och höres soooon! chiao

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar