fredag 25 september 2009

Mot Stockholm

Jaha då sitter man och väntar på att börja resan mot storstan.JAg ska på ladies night.
Men som vanligt när man ska göra något så e det sura miner och tjat och gnat.men tänk om det skulle vara tvärtom...att jag skulle bli sur och tjata och älta all träning bla som vissa gör flera timmar i veckan.Inte ha middagen på bordet 7 dagar i veckan, se till att gossarna kom på träningarna, vara på möten mm mm...ska kanske bara tänka på mig själv(som jag tydligen bara gör).....börja träna alla dagar och sen OM jag e hemma en kväll somna i soffan runt 8 snåret och hoppas att grabbarna fixar sig själva i säng och sedan inte prata med någon i famniljen om jag skulle vara vaken......kanske ska jag börja med det för hur man än gör så blir det tydligen bara fel hela tiden...helst ska man väl stå på givakt i hallen med en sött förkläde på sig och niga och hålla truten...men men får se hur länge man vill fortsätta så här inte länge till iallafall!skönt att få skriva av sig..men det är nog fel det med lär jag väl få slängt i ansiktet..... chiaooo

2 kommentarer:

  1. Ooooo hjärtat då!
    Njut nu av din minisemester o ta en två tre drinkar för mej med!
    Jag håller på dig!
    Massa pussar o kramar. Love u

    SvaraRadera
  2. Men syster då, inte visse jag väl att det va så...snart kommer ni ner allihopa o tankar lite energi =) Du kanske skulle sätta ner foten o säga stopp ett tag, ni är flera i familjen o inte bara DU!! Älskar dig, vi ses snart <3

    SvaraRadera