onsdag 25 mars 2009

Kyla igen då......

När vi gick upp i morse stod kvicksilvertermometern på - 19 grader...Burr...fatta snart är det april och kylan sitter i!
Lilleman har fortfarande ont i magen till och från men aptiten finns där och humöret är på topp som vanligt!!!!!Men han fick vara hemma från dagis så vi har gosat och lekt med polisbilar,brandbilar,timmerlastbil och sopbil....mm...mm.
Gick ut en sväng mitt på dagen när solensken så härligt - 3 gr....men underbart.Isaks lycka blev fulltalig när POLISEN åkte förbi och båda poliskonstaplarna stannade in och vinkade såååå glatt!!!!- när jag blir stor kille som pappa....då ska jag också bli polis och åka en polisbil,eller hur mamma?
Vad svarar man? Jo men javisst...självklart ska du det!!!
Våfflor fick det bli till middag idag...det är ju våffeldagen jö!Skjutsa samuel till fotbollen och hem och fika lite innan samuel ska hämtas igen.....
Jag lider verkligen med älskade Sina i Ö-bro, att de aldrig blir friska,,,håller tummarna att Micke klarar sig....måste få ihop mitt referat nu bläääää!
CHIAO!!!

2 kommentarer:

  1. Åååå sötnoos tack tack för alla varma tankar!
    Micke e frisk än så länge!
    Sikken tur så han kan bla jobba o tjäna pengar till familjen ,hehe.
    Men duu, vad jobbigt me lilleman då..
    Det där måste dom ju hjälpa honom med.
    Stackarn=(
    Massa pussar o kramar
    Nu ska jag sniffa nässprayen som du rekommenderade o jieeevlar vad den svider i hela skallen du! *s* Gör nog susen=) Pöss

    SvaraRadera
  2. haha du de e inte varje dag man träffar på en sån spontant trevlig konstapel;) Klart han ska bli de lillen!
    hoppas allt e bra i kylan söta!
    P&K

    SvaraRadera