måndag 23 mars 2009

Måndag igen då.....

Jaha då var det måndag igen.Helgerna bara far förbi utan att man har riktig koll..Kan bara säga till dig som tog åt sig av mitt förra inlägg så är det här min blogg och här skriver jag precis vad jag känner...klarar inte du av det utan att bli sur och f....ba....d så läs inte!
Det helt upp till var och en men kom inte och gnäll sen....!!!!!!!!!!!!!!!
Ännu en vintrig morgon efter en helt underbar dag vid stugan i lördags.Lugnt och tyst, grabbarna lekte och höll sams, nästan ett kors på den blå himmeln.Syskonkärlek!!!!Har pratat länge med syster yster i Uttran idag.alltid lika goligt och givande.Tur att man kan prata med henne om allt......när man tydligen inte kan skriva här!Håller på och läser om medeltiden i svenskan...så boring!!!!har ett referat att skriva till fredag...måste bara hitta nåt att referera till men det ordnar sig nog.ska ta mig en kopp kaffe och fortsätta md läsandet.så tills vi hörs igen(utan gnäll) chiao!!!!

4 kommentarer:

  1. Men men?? Strunta i joner som kommenterar dumt gumman! Du skriver vad du känner här, det e det som är meningen! Pöss på dej lovlii<3

    SvaraRadera
  2. Bara idioter som kommenterar så! Ja har varit me om desamma på min sida, bara att lägga de bakom sig. Har man tid o lägga ner på att vara elak så har man inget liv=)
    När börjar nya jobet då gumman?
    Krama

    SvaraRadera
  3. men vad är det för knäppisar som skriver och VAD skriver de om?

    SvaraRadera
  4. Ne de e skit o va fattig! Som tur e så håller de inte i sig;) kommer sånna här stunder ibland tyvärr! Men man e väl inte urfattig direkt, har man mat o allt man behöver så e de ju bara lyxen man e fattig på!
    Ja du ja pluggar bara in min matte a men de e nog svårt=( matte e inte min starka sida heller ska du veta! Men men de visar sig hur de går =) har planer på gång iaf så får vi se hur de går me dom;)
    Duktig du e söt som pluggar o står i!
    O grattis massor till de nya jobbet=)
    Kommer gå finfint o passa dig perfekt!!

    SvaraRadera