måndag 2 mars 2009

Sportlovsvecka!!!
Ledsen att jag inte skrivit på såååå länge men har knappast suttit vid datan.Vi har haft en kanonhelg.Wille hade en kompis som sov över här natten mellan fredag och lördag.De hade jätteskoj och låg och fnittrade länge efter vi sagt godnatt.Men tidigare på fredagen var jag på möte med willes lärare,vilken lärare!!!!!!!Detv var nästan att man blev tårögd,-var har hon varit under hela hans skolgång!!!Känner ÄNTLIGEN att han kommer klara skolan med tanke på hans dyslexi och nedsatt arbetsminne.Jag var riktigt glad när jag åkte därifrån.Sedan var jag och de två mindre till Lundhags! i Järpen och handlade kläder till Kricke till hans födelsedag och hamnade i ett riktigt snöoväder, det gick inte fortare än 50 km/h på E14.Bara massa snö överallt!!I lördags stod lilleman för första gången på längdskidor,vilken lycka!!!runt runt på Östersunds skidstadio, medans jag och mellankillen tog 3 km spåret på skidor,jätteskönt.--Mys med godis och melodifestivalen på kvällen.Söndagen var kalas med hemgjord prinsesstårta och massa paket.Lilleman tog en tur på spåret här bakom oss...han åker som grabbarna på tv sa han, man kan bara hålla med.hihihihihi.Äntligen klar med matten.skönt men nu är det bara att börja läsa svenskan......måste läsa en roman inom 5 veckor, antingen av Selma, August eller någon annan lättläst lirare.Ska natta min man nu.Höres snart igen!!!!CHIAO BELLA

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar