tisdag 24 februari 2009

Efter en vaken natt......
Lilleman har varit vaken nästan hela natten,orolig och ville bara sitta i mitt knä.hängde som en liten apa runt halsen på mig.Jag ringde till dagis och sa att idag får han vara hemma och vila lite....men han har börjat nysa så en lite förkylning på g kanske.Jag känner mig sååå irriterad idag...vet egentligen inte varför men jag har den känslan i kroppen.hm.ska på föräldramöte ikväll i äldsta sonens klass,spännande....man kanske ska baka lite semlor till barnens mellis idag då det är fettisdagen.det blir en ganska smaskig middag,tänkte göra färsbiffar med senap och persilja och servera rotselleripotatismos till.får se om grabbarna grus äter....ska gå ut en sväng tror jag..jaha nu får vi se om det blir någon kunglig förlovning idag det är allt de pratar om på nyheterna just nu.....måste kila.chiao!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar