tisdag 10 februari 2009

härligt!!


Har precis lyckats skapa en blogg.Många av mina nära och kära "bloggar" och min kära man tycker att jag ska blogga om livet här uppe.Hmm tänkte jag varför då men så såg jag att en av mina allra käraste vänner bloggar så OK, nu e jag här.Ska väl testa mig fram till hur man gör.Men nu ska jag och lilleman ta bilen till stan för att shoppa lite saker till sötis,hon har ju inte fått något av oss ännu(jag skäms).Men om jag känner oss rätt så blir det väl även M`c och lite roliga saker till hemmet.Så......tills nästa gång !!puss

2 kommentarer:

  1. Välkommen välkommen in i bloggvärlden , hehe.
    Helt toppen o följa sin kära på det här viset,
    eftersom många gått 'skilda vägar'.
    Ska bli himla kul o läsa om eran vardag.
    Massa massa pussar o kramar hjärtat! <3

    SvaraRadera
  2. Hej Vännen!
    Säger som Sina; Välkommen in i bloggvärlden:)
    <3

    SvaraRadera