fredag 13 februari 2009


FREDAGS MYS!
Dagen började med att Isak och jag skulle gå på gympa med öppna förskolan.Gossen är ju aldrig stilla och skuttar alltid runt runt och har olika "baletthopp".Väl där var det tvärstopp.Han ville INGENTING!!!Var som ett frimärke mot mig.Efter hela 40 minuter så kastade han en boll till Kristina (fsk-läraren).Jippie!!!När det var dax att städa då ville Isak leka och hoppa och springa.Typiskt va`?Vi gick efter det på långpromenad i solskenet.Isak åkte snowracer och lekte att det var skoter.(behöver jag säga att vi har en hel del runt omkring oss här i norr).Eftersom det var en så härlig dag med inte allt för kallt väder och solsken så var vi ute hela eftermiddagen i en stor park här bredvid.Det blev en hel del foton för att visa vår kära neråt landet att det finns en del av sverige som har vinter med massor med SNÖ!!!!!Den äldsta gossen har varit och badat på badet hela kvällen.Honom ser man inte så mycket av längre.Den mellersta han är lite här och där, lekte med sin kompis till bara för en stund sedan.Duscha och natta efter lite mys......även jag vill ha lite mys med min kära även om han inte är hemma från sin träning än.Framför oss ligger en helg med lite aktiviteter ev till Tennforsen men det får bli en annan historia.Ska mysa med två av mina grabbar grus.CHIAO

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar