tisdag 10 februari 2009

ännu en bra dag

Det blev en lyckad dag på stan för lilleman och mig.Lite shopping och god mat.Handlade lite varma ullfrotte kläder till min älskling(den största).Ska även skicka ner lite varma ullsocker till mamma och pappa nu när kylan även kommit dit.Vi har ganska kallt ute nu - 16.4 grader burr.Jag längtar till nästa helg då KANSKE mamma och pappa upp om de får hundvakt.Men jag längtar definitivt till den 2 April då min systeryster kommer uppflygande.Det ska bli så himla skojsigt och kuligt att hon kommer.Äntligen är det bokat och betalt.Nehej nu är dax att slänga lilleman i duschen och natta grabbarna grus så jaqg kan ta tag i matteböckerna.Undrar hur tentan gick i fredags.När kommer responsen från matteläraren mari i umeå?Kramkram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar