söndag 29 mars 2009

Nu mot ljusare tider......

Känns så skönt att vi går mot ljusare tider.......tittar man ut är det fortfarande ljust och klockan är 19.35 Är det inte härligt!!!!
Vi var ute på en promenad förut hela familjen, ja förutom vår äldsta som man inte sett på hela helgen.....fotbollsmatcher i krokomscupen har gällt för hela slanten, även om han inte har spelat själv.....just nu sms han massor med Johanna (hmmmm )nej då skämt åt sidor hon är jätterar och de är bara kompisar heter det ju nu.hehehehe...
På promenaden gick vi till älven och skulle mata änderna.....en hel hög med änder fanns det men inte så hungriga först men efter ett tag så kom de närmare till lillemans stora förtjusning.....Känner en sån glädje med min kära Sina i Ö-bro...världens bästa....och nu ....ännu bättre världens bästa .....Kan inte skriva mer om det ifall det fortfarande bara e jag som vet denna hemlighet....men jag tror nog att bästa lojsan även har nåt att berätta...eller? ska natta lilleman nu även om han tror att det fortfarande är lekstund förmodligen för att det är så ljust...tills vi hörs igen och några hemligheter senare CHIAO!!!!:)

5 kommentarer:

  1. Hehe=) Rakastan sua rouva Kumpulainen=)

    SvaraRadera
  2. ihihi ja de kan man säga=)

    SvaraRadera
  3. Hej där sötnos!
    Nej då har inte glömt min gumma i norr;) har bara inte kommit så långt än;) haha
    Men jo de e så de e =) har väl bara inte riktigt skrikit ut de än men de kommer väl;) alla som borde veta vet o alla andra anar väl;)
    Men de e så de e iaf=))
    Underbart;)

    KRAMAR

    SvaraRadera
  4. Låter skönt med en familjepromenad gumman! Själv har jag slappat till lite för tillfället:) Får ta tag i det där snart! Har ni fortfarande snö? Kram

    SvaraRadera
  5. Pernilla!! Nu tycker jag att du tar bort vinterbilden, trots att den är väldigt fin... bort bort bort! Våren är här! kramiz

    SvaraRadera