torsdag 13 augusti 2009

Äntligen helg!

Guuud vad jag längtar till helgen...Har bara varit ledig 2 dagar av 14..så nu känner jag att jag behöver vara ledig en helg med min familj.
Den här veckan har varit svettig på jobbet.I Tisdag( japp, vår bröllopsdag) var jag inte hemma förrens vid kvart i elva tiden.Suck.....
I morgon bär det av till Holiday club för en mini weekend.Me love!!!!!
Frukostbuffe...fritt inträde till äventyrsbadet....kabinbanan upp till toppen..lite vandring...och bara mysa!!!
Fick idag reda på att jag var välkommen till resurs och pedagogpoolen här i kommunen...info möte på måndag...känns faktiskt lite spännande.Slippa kvällar och helger...kan nästan ge vad som helst för det just nu...tycker det är trist att jobba när familjen är ledig...dvs varannan helg och kvällar..får se vad de säger på måndag.hihihihihihi.Men ändå e det skönt att vara ledig själv en dag mitt i veckan men nu när de tar bort 3 heltidstjänster på BB/förlossn. så satt jag väldigt löst , kan få gå in på timmar men men..att inte veta hur det ser ut vecka för vecka så!
Jag håller er uppdaterade om poolen......
Ska nog även natta min man nu som snusar så gott här i soffan....Nattinatti!!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar