torsdag 27 augusti 2009

semester!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Åh vad veckan har gått fort.Men vi har haft en mysig vecka lilleman och jag....
I Helgen var vi på fotbollscup i Klövsjö.Mellangossen (KD/55 pojk-00)hade ett s k sammandrag så det blidde 4 matcher.Som mamma blir man ju lite stolt när gossen e lagkapten och får tacka domaren och motståndarlaget...och en riktigt måltjuv....fast mjölksyran kom nog smygande på slutet iallafall för då såg bollen ovanligt tung ut! Men en oavgjort och resten vinster....pojkarna var nöjda och det är ju huvudsaken!.
I söndags blev vi bortbjudna till familjen Eklund! Supertrevliga människor och vi hade så kul!Håller mina tummar att C kan följa med till Sthlm och ladies night....att hon får ett + besked i början på sept.Vilken fest vi får ha då....Tackar min älskade syster yster för att vi får inhysa oss i hennes lgh...LOVE YOU sis...Ja ha vad har hänt mer????jo inget jobb just nu men går på timmar på lasarettet...verkar ha en konstig personalpolitik här!!!!Men jag känner mig absolut inte orolig...de har ringt 2 ggr UNDER min semester så jobb finns det nog hihihihihi...igår var vi i blåbärsskogen och plocka blåbär och lingon..mitt i björnjakten....pappsen blev nog lite skrajsen när han hörde det men vi pratade och skrattade och hade jättekul så både björn och jägare blev nog vettskrämda HAHAHAHAHAHA....I kväll blir det premiär på F&S..med ett danspass!!!! hua hua...men Åsa peppar mig nog så det blir av....nähä inte började storstädningen av sig själv inte medans jag satt här...dax att ta itu med den tror jag....I helgen bär det av till stugan....MYS OCH PYS!!!!!! kramar

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar